Košík

Reklamační řád

Zákazník má možnost vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 kalendářních dnů bez udání důvodu. Více informací naleznete v obchodních podmínkách. V případě, že se jedná o poškozené zboží, je řešení situace vedeno jako reklamační řízení. Záruční lhůta je 24 měsíců ode dne nákupu, tedy provedení objednávky na eshopu.

Doporučujeme našim zákazníkům, aby při přebírání zboží od přepravce důkladně zkontrolovali neporušenost obalu. V případě, že je obal porušený, zboží nepřebírejte.

Jak postupovat pro uplatnění reklamace:

  1. vyplňte formulář Reklamační řízení
  2. zboží zašlete včetně součástí výrobku na doručovací adresu: Anna Mouchová/TOWEE, Nám. 5. května 411, Hradec Králové, 500 02
  3. zboží zašlete jako obyčejný nebo doporučený balík, doklad o zaslání si ponechejte
  4. zboží nezasílejte na dobírku, takový balík nebude od nás přijat
  5. na email uvedený při objednání zboží obdržíte informaci o průběhu reklamačního řízení
  6. reklamace bude vyřízena v co nejkratší možné lhůtě, avšak maximálně do 30 dnů

V případě, že potřebujete poradit ohledně reklamačního řízení, kontaktujte nás:

Pondělí až pátek 9 - 17h

Tel.: +420 723 500 890

Email: info@towee.cz